The Definitive Guide to شرکت وب مهر

Wiki Article

فکر می کنید ما به زودی مهدی هاشمی را هم در این دادگاه خواهیم دید؟

مفتی الازهر: زنان می توانند با بدن نیمه عریان دراتاق تاریک نماز بخوانند!

فرد مذكور كه رامین آقازاده قهرمانی نام دارد، پس از دستگیری توسط مامورین به بازداشتگاه كهریزك برده شده است.

از زمان تاسیس نهاد دانشگاه در ایران طی بیش از هفت دهه گذشته این اولین بار نیست که مستبدان و کودتاگران علیه مبارزات حق طلبانه برآمده از این نهاد صف‌آرایی میکنند و البته آخرین آن نیز هم نخواهد بود اما چه بسیار مستبدانی که آمده و رفته‌اند اما مدال شرف و عزت همواره بر سینه دانشجویان آزادی خواه ‌ و دموکراسیخواه جای داشته است....

این فشارها موجب شد آیت‌الله صادق لاریجانی در سخنرانی صریح خود در هفته گذشته به قانون برگزاری دادگاه انتخابات دفاع كرده است و در دیدار با رهبر انقلاب نیز گزارشی از مبانی حقوقی و قانونی موضع قوه قضائیه و فشارهای غیرقانونی به دستگاه قضایی را همراه با استدلال‌های فقهی طرح كرده كه این دیدار در خطبه‌های روشنگرانه روز عید فطر رهبر انقلاب مؤثر بوده است.

در همه سایت هایی که توسط وب مهر طراحی می شوند قوانین سئو رعایت شده و تکنیکهای بهینه سازی اعمال می شود و این مهم منجر به بازده حداکثری سایت های طراحی شده توسط ما در جذب مخاطب و در نتیجه رونق کسب و کار مشتریانمان میشود.

رضایی گفت: در انتخابات دهم ثابت کردیم که با اخلاق، متانت و رعایت تقوی می توان در انتخابات حضور پیدا کرد و بر روی مردم اثر گذاشت.

حالا فارغ از اینکه این صحت و سقم این اعترافا ت مشمول چه حکمی می شود، آيا این اعترافات بخشی از یک پروژه سیاسی است که باید به سرانجام خاصی برسد؟

گفته می شود ابتدا ماموران برای دستگیری وی به منزل وی در خیابان شهرآرا مراجعه می كنند، اما وی در منزل حضور نداشته و مادر این فرد پس از بازگشت او، همراه پسرش به كلانتری مراجعه كرده كه این فرد توسط ماموران دستگیر شده و به بازداشتگاه كهریزك منتقل می شود و سپس به دلیل حوادث رخ داده در این بازداشتگاه مخوف، چند روز پس از بستری شدن در بیمارستان فوت می‌كند.

به گزارش ایرنا دبیر مجمع تشخص مصلحت نظام در دیدار با رییس دیوان عالی کشور و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، گفت: برخی افراد افراطی قصد دارند از رهبر و دیگران جلوتر بزنند و آرامش مردم را سلب کنند.

 اگر درایت و تدبیرخردمندانه شما نبود هر كاری میخواستند میكردند... من آن لیست را دیدم ... تلویزیون حق ندارد حتی در مدیریت جدید هم حق ندارد تصویر من را پخش كند ... همه ضررها بخاطر این است كه عصر خودمان را فراموش كردیم .

نامه زير با امضای آقايان مهندس سحابی، دکتر صدر و دکتر يزدی برای مدير کل صندوق بين المللی پول ارسال شده است.

وي گفت: بايد همه افتخارمان اين باشد كه تبعيت از امام راحل در زندگيمان تبلور پيدا كند. بايد كاملا مشهود باشد كه آنچه امام فرمودند را جامه عمل پوشانيده ايم.

 طی ده روز گذشته و پس از برگزاری جلسه پنجم دادگاه حوادث پس از انتخابات كه با شیوه جدید و منطبق بر قانون و بر خلاف جلسات قبل برگزار شده بود، فشارهای پنهان و آشكار زیادی بر قوه قضائیه جهت عقب‌نشینی از اجرای قانون و ادامه تخلفات در برگزاری دادگاه وارد می‌شود.

Report this wiki page